tisdag 8 juni 2010

Tankar..

Alltså jag känner att jag absolut inte har haft tid att blogga de senaste veckorna.. Galet mycket på jobb och privat också för den delen. Många tankar och funderingar virvlar runt i mitt huvud för tillfället. Jag får se hur det blir framöver om jag lägger ner det här med bloggandet helt eller om jag försöker skriva lite då och då för egentligen så är det ju kul att föra en sorts "dagbok" om vårt liv. Jag har faktiskt tänkt skriva ut allt på papper så småningom och göra en fin bok av det:-)... En rosa bok såklart hihihi. Jaja jag får väl se vad jag kommer fram till..
Den här veckan kommer att bli fullspäckad.. Idag har jag varit på möte och imorgon har vi konferens efter jobbet och sedan kommer min syster och bor hos mig och Noah mellan tors och fre eftersom J är på golftävling.. På fredag är det jobb till 17 sedan snabbt hem om och piffa till mig inför kvällens tjejfest med sex & the city tema/Hollywoodfruarna tema. Blir klänning, klackar och lockigt hår tror jag:-). Åh så kul det kommer att bli! På lördag ska vi ut på en liten hemlig utflykt och på söndag ska jag med Pernilla till Malmö och bli sminkad, fixad i håret och fotograferad.. Har varit där innan när jag var gravid men blev inte alls nöjd med sminkningen och bilderna då så vi får väl se vad de kan åstadkomma den här gången.. Ja det blir en aktiv vecka.. Hmmm undrar när jag ska hinna träna.. Får väl börja nästa vecka ist ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar