lördag 9 juli 2011

Semestertider..

Supertrevlig kväll med goda vänner..



Igår var jag i Falsterbo och tittade på nationshoppning och shoppade:-) En riktigt rolig dag med underbart sällskap!





Vädret blev fint tillslut.. Här är hela det svenska laget under ärevarvet:-) Sverige kom på delad andraplats.




Tyskt ekipage.. många skimmlar i startfältet till min förtjusning:-)








Peder och Angelika:-) Peders häst hade jag gärna tagit över.. superfin!!!





Mysig kväll på Lyckhult hos bror med familj... supergod mat!





Min guddotters 7-års kalas.. Galna systrar:-)





Kan vara allvarliga också;-)





Herregud.. 7 år.. Tiden går alltför snabbt!!!





Tre kusiner på nyckelpigejakt..





Mys till svampbob:-)





Noah roade sig medan jag shoppade på Center syd:-)





Man kan bli lite trött av att ha semester..



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar