fredag 25 februari 2011

Fredag..

Efter en mysdag med Noah, syster och hennes Josefine så fick jag mig en överraskning när mannen klev över tröskeln.. Han frågade om jag var sugen på att titta på Melodifestivalens genrep i Malmö... Hahaha dum fråga:-) Jag älskar ju Melodifestivalen och har alltid gjort det. Han hade tom redan fixat barnvakt så det var bara till att ställa sig i duschen och göra sig iordning för att sedan köra till Malmö och hämta biljetterna. Det var hans kompis som hade fått dem av självaste Karl Dyall:-) Nu är vi åter hemma efter en supertrevlig kväll.. Hoppas verkligen att Melody Club går vidare direkt imorgon för deras låt var riktigt bra... Sedan var ju Linda Bengtzing, Love Generation och Anders Fernett också helt ok. Anders Fernett är ju en gammal favorit.. Fast han hette Johansson innan och han vann ju Fame factory för ett antal år sedan om det nu är någon mer som minns det:-)
Nu ska jag göra jappmousse som ska ätas till dessert imorgon kväll när vi får besök av goda vänner.. Imorgon blir det förresten ett danspass på fm och sedan blir det städning och matlagning som står på schemat..
Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar