fredag 18 februari 2011

Hej hej!

Var ett tag sedan jag var inne på min blogg nu och ännu längre sedan jag skrev något här...
Jag har helt enkelt prioriterat andra saker i mitt liv... Har funderat över om jag ska ta bort bloggen helt eller om jag kanske ska försöka skriva någon gång i veckan.. Jag vill försöka ta mig tid till att skriva i den för detta är ju en form av dagbok och det är himla kul att kunna gå tillbaka och läsa gamla inlägg.. Hmm måste bara bättra mig.
Liten uppdatering:
Jag jobbar i Hedeskoga ännu och trivs väldigt bra, har världens bästa arbetskamrater.
Noah har blivit hur stor som helst och det händer ständigt nya saker i hans utveckling.. Kom på för någon dag sedan att nu är han minsann ingen bebis längre utan han är en riktig liten pojke:-) (han har iofs inte varit bebis på ganska länge nu..)
Jag är fortfarande lyckligt gift och allt är hur bra som helst:-) Jag rekommenderar alla till att gifta sig:-) Helst mina nära vänner så att jag snart får gå på bröllop igen...
Vi har ännu en gång lagt ut vårt hus till försäljning... Hoppas vi inte får kalla fötter den här gången för nu har vi en tomt reserverad åt oss i Källesjö.. Om allt går som det ska så ska vi bygga ett 1 1/2 plans hus från LB-hus som kommer att bli perfekt åt oss. LÄNGTAR!!!
Projekt träning har påbörjats nu i vinter.. Nu ska jag minsann träna minst två ggr i veckan och försöka promenera de andra dagarna. Promenaderna har gått väldigt bra och jag har snabbt blivit beroende av den dagliga motionen.. Så nu ska de satans 5 kg som bara har råkat tillkomma efter bröllopet försvinna innan sommaren....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar