torsdag 24 mars 2011

Så var det äntligen fredag igen... jaja imorgon alltså.. Veckan har gått lika snabbt som vanligt och den har innefattat kvällsmöte med jobbet, resursmöte, ridning, promenader, mys med Noah, härligt väder och en massa annat.
Imorgon ska jag och mannen ut och äta och gå på bio..Mysigt och välbehövligt! Noahs farmor och farfar tyckte att de behövde lite "Noahtid" och det får de så gärna hihi. Innebär ju att man får sig en liten sovmorgon på lördag också.. Underbart! Annars kommer lördagen nog bjuda på ridning (har ju börjat rida igen), ev shopping av något som jag länge har velat ha och sedan blir det nog hemmamys på kvällen till någon bra film..
Som jag längtar efter vårt hus nu...Kör ju förbi tomten dagligen när jag kör till jobbet.. Suck..Det tråkiga är att vi väl får väl räkna med att vänta ca ett år till innan vi kan flytta in.. Snart får vi börja rensa här hemma iaf för den 1 juni får vi vår lägenhet som ligger mitt inne i stan... Snacka om att vi kommer att vara stammisar i Norra promenaden till sommaren:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar