lördag 26 mars 2011

Underbar lördag..

En svettig Brella..

Idag har det hunnits med en hel del.. Här hemma vaknade vi inte förrän kl 10.10 idag.. Galet men välbehövligt! Vi körde och hämtade en glad Noah hos hans farmor och sedan körde vi till en barnmärkesklädesutförsäljning.. Hittade tyvärr inte så mycket men ett par shorts och två tröjor blev det. Därefter skyndade jag mig hem för att byta om till ridkläder medan Jonas och Noah fortsatte ner på stan för lite shopping och lunch. Det var underbart väder att rida i och vi red den långa rundan med en hel del galoppsträckor..Kul,kul!!! Efter ridningen körde jag ner till Nybrostrand för att möta upp Jonas, Noah och min syster och hennes familj, de hade fikat och myst på stranden och tittat på deras hus som snart är klart. Stannade där en stund men fy så kallt det var.. Väl hemma har vi sett på en katten Gustav film och lagat god middag. Nu sover smurfen och vi ska fika på en mumsig hallonpaj som jag har bakat medan vi tittar på en romantisk film:-) (Igår blev det en ångestfylld hajfilm ist för bio så idag är det minsann min tur att välja hihi). Ha en mysig lördagskväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar