söndag 10 april 2011

Lördagskvällen..


Tillbringade Noah & jag med Pernilla & Meja. Barnen lekte fantastiskt bra ihop som vanligt och vi mammor fick tid att prata en massa:-). När Pernilla & Meja åkte hem vid 22.30 var Noah helt färdig och jag fick skynda mig att ta på honom pyjamas och fixa välling innan han somnade... Jag är ju då liiiite mörkrädd och ogillar starkt att vara ensam(ja då räknar jag ju inte Noah) på nätterna... (räckte att jag såg en poster i videobutiken på en riktigt otäck film "Paranormal activity" för att jag skulle börja få obehagliga tankar i huvudet... jag vet att det är jättelöjligt men jag kan faktiskt inte hjälpa det) så jag försökte få Noah till att dricka sin välling i soffan hos mig och sedan somna där ist för i sin säng på övervåningen (allt för att slippa gå upp till övervåningen) men tji fick jag för han pekde bestämt mot trappan och sa att han minsann skulle upp till sin säng... suck.. Väl i sängen somnade han direkt efter vällingen. Jag hyrde ju tre riktiga "tjejfilmer" igår och en hann jag se innan Jonas kom hem. Den hette Charlie st Cloud och den var verkligen bra och sorglig!!!! Jag var helt svullen i ansiktet som jag hade gråtit när Jonas kom hem men det märkte inte han eftersom han hade varit på whiskeyprovning...hihihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar