måndag 25 april 2011

Stackars mitt lilla hjärta...









Vi har haft en underbar påsk med en massa roligt inbokat.. Jag lägger in ett hopplock av bilder imorgon:-) Påsken avslutades dock lite trist.. Vi skulle till Jonas systers koloni i Malmö för att fira hennes födelsedag.. Blev dock inget firande för Noah fick en kraftig allergisk rektion (ev på pollen) så vi fick åka med honom till doktorn istället.. Ikväll hade det värsta lagt sig men fy så rädd jag blev när han svullnade upp.. Såg riktigt obehagligt ut.. Ögonvitorna hängde liksom utanför på något konstigt sätt... Gjorde ont i hela mig när jag såg på honom...:-(

2 kommentarer:

  1. Men lilla vännen som han ser ur. Stackarn! Hoppas det är bättre nu. Det gjorde ont i mig att se som bilderna så jag kan tänka mig hur du måste kännt dig. :(
    He He då blir vi grannar för vi har bokhållaren 4. :) hoppas det går fort för er med bygglovet. Man längtar ju som bara den efter huset nu. Oj 36 v e det inte lång tid? Från det huset levereras tar det 17 v för oss. Plus dom fyra semestetveckorna som hamnar mitt i. Fast vi har ju bara ett plan så det kanske e därför. Kram

    SvaraRadera