tisdag 6 juli 2010

Här kommer äntligen midsommarbilder..










Bättre sent än aldrig eller vad säger man... Sjukt mycket som cirkulerar i huvudet nu så får väl skylla den dåliga uppdateringen på det.. Har semester nu och det är så himla skönt. En tråkig sak mitt i all skön sommarvärme är att jag inte mår så bra.. Har spenderat en hel del timmar på akuten och sjukhuset sedan i söndags.. Läkarna kan inte hitta något i min onda magen så jag hoppas på bättring de närmsta dagarna annars får jag åka tillbaka för ytterligare undersökningar... Kan meddela alla att jag åtminstone inte är gravid trots att mina symtom är misstänkt lika de jag hade under min förra graviditet dvs illamående, illamående och åter illamående..... Usch nu vill jag bara må bra och kunna njuta av sol, värme och ledighet.
Nästa vecka ska jag förresten på ett spännande möte som jag verkligen ser fram emot. Hoppas hoppas att det blir som jag vill.... En annan spännande sak är något som jag har postat idag till mina nära & kära... Titta i era postlådor imorgon;-). Lägger kanske in en bild på vad det är jag skickat imorgon om det är någon som är nyfiken:-)

4 kommentarer:

  1. Bröllop?? hihi! Hoppas du mår bättre snart! kram Nina

    SvaraRadera
  2. gifta er??? hoppas de hittar vad som fattas? bara illamående eller ont med? hoppas vi ses en dag! kram

    SvaraRadera
  3. Bröllop på g??? Hoppas du blir bra i magen igen.Inte skoj att ha ont. Vill än en gång berömma dig för din fina blogg... Förstår itne var du hittar all energi och ork... Men fin e den. Ha en trevlig semester. kram kram jane

    SvaraRadera