tisdag 13 juli 2010

Semstertider..










Den här veckan har Jonas börjat sin semester och det känns riktigt skönt.. Noah har blivit grymt mammig och gnällig under de här veckorna som han och jag har varit lediga tillsammans så nu blir det skönt att få lite avlastning.
Vilket underbart väder det har varit. Det har blivit en hel del stranden, Nybrobadet, grillning hemma, mat ute på restaurang, bad i trädgården och lek med kompisar. Igår var vi faktiskt på stan en runda (längesedan) och där hittade jag en jättefin klänning som jag kände att jag bara måste ha.. Hade himla svårt för att välja färg bara men till slut köpte jag den i röd-rosa nyans eftersom jag ju är en rosa tjej:-).
Idag har vi varit på Ystad djurpark.. Perfekt temperatur och väder för det. Noah tyckte att det var jätteskoj och jag med såklart.. Jag hade gärna stannat hos lemurerna till stängning men Jonas drog iväg med mig;-) Lemurerna satte sig ända framme vid stängslet så att man kunde kela med dem... Åhhh de är så himla söta!!!!! I år såg vi dock inga silkesapor som ville följa med oss hem(i fjor så var det ju nära att just en silkesapa kröp in i min jackärm:-)).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar