torsdag 19 maj 2011

Full rulle..



Ja nu är det bråda tider.. Snart får vi lägenheten och då börjar flyttandet direkt.. inte många dagar kvar nu.. Sorgligt men faktiskt mest skönt. Jag har i princip redan lämnat huset i mitt huvud och det ska bli så skönt att få ordning på alla saker. Helgen som gått var en väldigt trevlig helg som innehöll en runda till stallet för en ridtur och för att titta på det söta fölet Freya, god middag på Store Thor med de finaste vännerna och därefter schlager mys hemma hos oss (tjohoo Saade blev trea), tyvärr bestämde jag att vi skulle ta en tur till Litemer när jag hade fått lite för mycket bubbel i mig... Ett stort misstag! Nåja söndagen blev också riktigt lyckad.. Jag bakade en supergod tårta och överraskade tillsammans med mina syskon m familjer min pappa som fyllde år dagen efter. Den här helgen bär det av till Småland för dop, blir säkert jättetrevligt:-) På jobbet rullar det på.. trivs som fisken i vattnet och har fått reda på att jag får följa med klassen upp i årskurs 4..Jättekul, men visst känns det lite tråkigt att lämna Hedeskoga, men det blir säkert bra:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar