tisdag 15 december 2009

Imorgon onsdag..

Imorgon är det dags för vår sista babyrytmik... Sorgligt men sant.. Nu närmar sig jobb och förskola med stormsteg. Imorgon ska jag också äntligen bli klippt. Har behövt bli det ett tag nu så det ska bli väldigt skönt.. Dock är det ju bara det slitna som ska bort för jag vill ha långt hår igen.
Jag och Alex var ute och gick i morse i ca 1 1/2 timme.. Fy fasen vad kallt det var! Jag har varit frusen hela dagen efter den promenaden så det blev en riktig varm dusch nu ikväll men jag sitter fortfarande här med frusna fingrar.. Kan någon ge mig ett varmt hus med värmeslingor i hela golvet :-). Nej imorgon blir det bilen till rytmiken för vår del så att jag slipper frysa hela dagen då också. Hoppas inte frossan beror på att jag håller på att bli sjuk eller något sådant tråkigt. Jag har ju faktiskt inte varit sjuk en enda gång under mammaledigheten (jag räknar inte småförkylningar) så det skulle ju vara typiskt om jag åkte på något nu under de sista veckorna.. Jag har faktiskt ont i huvudet också ikväll men jag tror att det kan bero på trötthet. Noah vaknade inatt och bestämde sig för att inte somna om så han fick ligga mellan oss i sängen och det blir ju som det blir med sömnen då och dessutom tog han väldigt lång tid på sig för att somna om och han vaknade sedan till flera gånger under natten. Hoppas på en bättre natt idag.. Vet ni något hemskt som jag precis kom på? Snart är det endast 1 månad kvar till Noah ska börja inskolas.. 1 MÅNAD!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ÅNGEST!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Äntligen kommer jag in på bloggarna igen! Ja det blev en lång tur i tisdags...men skönt! Hoppas du inte blev dålig! Däremot upptäckte jag när vi kom hem att Olle hade 39 graders feber!! Feberfri idag...så vi syns i morgon! Kram

    SvaraRadera