lördag 5 december 2009

Partydags!!!

Kommer sakna att ha dig i din säng i rummet bredvid inatt, Noah..

Ja ikväll blir det fest med Jonas handbollslag och sedan blir det kanske Litemer om jag orkar ;-). Vi är barnlediga inatt så egentligen borde man kanske passa på att sova en 12 timmar i sträck:-). Noah ska sova borta för första gången.. Känns konstigt och lite jobbigt. Jag är ju van vid att nästan alltid ha honom i min närhet och jag brukar ju alltid gå in i hans rum och stå och titta en stund på honom precis innan jag går och lägger mig. Kommer kännas väldigt tomt och konstigt att han inte kommer att ligga i sin säng när vi kommer hem.. snyft!!! Han ska vara hos sin farmor & farfar och han kommer säkert att ha det jättebra men jag tycker ändå det känns jobbigt. Antar att det är normalt att känna så här de första gångerna man lämnar bort över natten (tror jag iaf). Jag ska köra dit med honom vid 16 och sedan hem och göra mig iordning i lugn och ro för en gångs skull:-). Inte ens Jonas är hemma eftersom de spelar match. Snacka om att jag ska spela hög musik... och sån musik som jag gillar utan att någon klagar :-D. Lady gagas nya Bad romance kommer ju säkerligen att gå på repeat ett tag :-). Håll tummarna för att lämningen av Noah går bra idag... Lär väl gråta på vägen hem oavsett vilket;-)

1 kommentar:

  1. åh! vad kul!!!:) men jobbigt också på sitt vis...ha det så kul du bara kan! i morgon ses ni ju igen!
    kram på er

    SvaraRadera