måndag 21 december 2009

Pulkatur:-)


Idag blev jag arg som ett bi och svor över snön.. Jag tog vagnen till Ica.. mindre smart ju.. Hmmm Jonas hur kunde du föreslå det? :-P Gångstigarna var ju ok men sedan gick jag på trottoaren och då hade plogbilen gjort värsta snöhögen när jag skulle fortsätta rakt fram så där tog det stopp :-(. Jag kämpade och jag drog och till slut lyckades jag dra vagnen genom en lite mindre snöhög.. Suck! Inte hjälper det ju att vagnen har små hjul fram heller.. Till råge på allt höll jag på att sätta mig på rumpan flera gånger och dra vagnen över mig.. Hade ju varit snyggt... Nåja vi kom fram och hem också efter en himla trängsel i affären.. Vart kommer allt folk ifrån??? Väl hemma så fick Noah åka pulka en stund innan det var dags att sova. Han tycker det är skoj men bara om man går hela tiden. Det var högljudda protester från hans sida när jag sedan skulle bära in honom :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar