måndag 3 maj 2010

Måndag.... igen...






Bläää hatar måndagar.. Dels för att det är den längsta dagen på jobbet på hela veckan och dels för att jag vet att Jonas och Noah är hemma tillsammans hela dagen medan jag bara går och längtar hem till dem hela tiden:-(
Tyvärr jobbar jag lika länge imorgon men som kompensation är jag ledig på fredag. Ikväll hade jag dessutom planerat att lägga mig i tid och kanske läsa en stund i sängen men så kom jag på att det är Hollywoodfruar.. Jag har missat alldeles för många avsnitt så ikväll ser jag på det men sedan är det marsch i säng för min del och så får jag hoppas på att jag är lite mindre trött imorgon... Varför är jag så himla trött hela tiden:-( Längtar till helgen..

Helgen som gått har varit bra.. I fredags var Pernilla, Ola & Meja här och vi grillade och drack gott.. Barnen var så otroligt snälla och lekte fint tills de cyklade hem efter 22-tiden någongång. I lördags var min syster och hennes kille här och vi åt gott då med och sedan tittade vi på The notebook som är en av mina favoritfilmer. Petra hade inte sett den innan så killarna fick snällt ge med sig och tvingades lyssna på våra snyftningar :-). Den filmen är så himla fin!

Nej, nu ska jag koncentrera mig på "fruarna"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar