tisdag 11 maj 2010

Smålandstripp..










Ursäkta bloggtorkan vänner.. Fullt upp här, både på jobb och hemma. Många bollar i luften nu och hoppas att allt blir bra tillslut.. Hoppas på lite lugnare liv om några veckor....
I helgen var vi i Småland hos Jonas syster med familj och det var jättemysigt... Åt gott och bara tog det lugnt.. Nu känns det som om man gått upp flera kg så jag får väl ta tag i träningen så jag tappar de sista kilona som jag kämpat med i några månader nu.. Varför är de sista alltid svårast:-( I lördags körde Camilla och jag till Ge-kås i Ullared... Fy sjutton vad mycket folk... Har aldrig varit med om dess like (iofs så har jag bra varit där typ tre gånger tidigare). Vi kom in till slut efter att först gått i några butiker utanför (bl a MQ outlet... Riktigt bra priser t ex en jättefin bondelid klänning för 299 kr och fornarina jeans för 100 som kostat 1000:-.. Jag såg t o m jättefina jeans för 25:- Galet!!!! Fanns dock endast i stl 34) och väl ute igen efter ett antal timmar så hade jag varit duktig och smält några tusenlappar.... ÅNGEST!!!! Nu är det bröd och vatten som gäller här hemma i typ tre månader ;-) Måste spara,spara och åter spara nu inför resa och allt annat som ska fixas....

2 kommentarer:

  1. Hej Maria. Vad skoj med Ullared? Hittade du något fint? Sjlv var vi där oxå den 8 För det var väl då ni var där eller? Jag hittade en held el skaer till familjen. Vill bge dig beröm för din fina blogg. Trevligt att läsa. Kram Jane Nilsson

    SvaraRadera
  2. Hej Jane! Åh tack! Vad kul att du gillar den:-)
    Jag hittade inte mycket åt Noah.. Ett par jeans, ett par trekvarts byxor och en tröja samt en t-shirt, och en massa strumpor förstås och några pyjamaser. Fanns inte alls mycket i stl 92. Sedan blev det mest saker till hemmet. Ja det var den 8:e vi var där. Usch vad mycket folk det var! Kram på dig

    SvaraRadera