söndag 30 maj 2010

Pustar ut...

Efter en djävulsk vecka... Ja det har jag gjort i helgen. Fy sjutton vilken jobbig vecka. Nu längtar jag verkligen efter semester och efter allt kul som ska hända i sommar. Fyra veckor kvar nu tills jag börjar första delen av min efterlängtade semester. Helgen har varit lugn och skön.. I fredags jobbade jag till 16.30 sedan åt vi gott här hemma som älsklingen hade fixat.. grillade kycklingspett med god sallad och tzatziki. I går var vi i Malmö och shoppade hela dagen lång. Blev inte så mycket shoppat dock men lite av det som stod på listan hittade vi iaf. Idag är det morsdag och jag fick fina blommor av Noah och Jonas och även en prinsesstårta:-) I eftermiddags var min nygifta barndomsvän Ida och hennes man och deras fina pojke Jack här och hälsade på. Det var jättetrevligt, var så längesedan vi sågs nu. Det var faktiskt första gången vi träffade Jack och han har redan hunnit bli 5 månader gammal, när vi har bestämt träff innan i vinter så har vi fått ställa in eftersom har Noah blivit sjuk. Jaja nu har vi iaf fått träffa sötnosen. Han var såå go! Man bir ju nästan sugen.. Men bara nästan så det får minsann vänta ett tag till känner jag:-) Nej nu är det snart sängdags för imorgon är det jobb igen och måndagar innebär jobb mellan 8-17, likaså tisdag den här veckan... Suck.. Nej nu ska jag tänka positivt.. Snart semester ju.. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft.. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar