torsdag 12 november 2009

Fikor hela veckan lång :-)

Veckan går mot sitt slut och den här veckan har verkligen gått i fikornas tecken (hahaha kan man säga så?) I måndags var jag hos min kollega eller jag får kanske säga min fd kollega Christina och hennes son Öjvind, var verkligen kul att ses eftersom det var så längesedan. I tisdags gjorde vi typ ingenting.. Det var världens tråkväder så vi satt bara inne och häckade hela dagen lång. Igår gick vi ut till regementet och hade rytmik sedan var vi hemma hos Hanna & Inez på fika och bus. Vilken underbart mysig lägenhet de har hittat.. Jag började fundera över om jag kanske egentligen är en lägenhetstjej :-). Idag har vi varit hos Nina & Viggo på lekträff, Alex & Olle var också där. Märks att Noah börjar känna dem nu för han börjar ta för sig mer och är inte så blyg som han annars kan vara. Viggo hade en Bobbycar med husvagn som Noah blev väldigt förtjust i :-). Som vanligt så går fikorna alldeles för snabbt och man hinner inte alls prata så mycket, men som tur är så har vi ju några veckor kvar av vår mammaledighet så vi får väl göra vårt bästa för att utnyttja dem eller vad säger ni tjejer??? Nej nu ska jag återgå till att titta på Criminal Minds som är väldigt ruggigt idag.... Imorgon blir det en träff med Anna & Fanny på stan.. Hoppas bara att det inte regnar.. Natti natti:-)

1 kommentar:

  1. Visst var Criminal minds ruggigt!! Usch å fy! Men tack för idag, var så trevligt! Och Jag reagerade också på att Noah kändes mycket mer frammåt och flörtig! Kul! Å söta är de förståss på bilderna! :) kram Nina

    SvaraRadera