söndag 29 november 2009

Första advent...

Helt galet nästa vecka är vi inne i december.. Tyckte precis vi hade sommar. Denna höst har gått så otroligt snabbt.. Snyft!!!! Noah och jag har haft det så otroligt mysigt och kul och vi har lärt känna en hel del nya supertrevliga mammor och barn. Känns så tråkigt att börja jobba igen och lämna den här tiden bakom sig men jag hoppas att få uppleva det igen någongång :-). Den här helgen har varit toppen. Fredagen började med en lugn kväll framför Idol medan Jonas spelade match. Igår var jag inne en snabb runda på H&M och köpte det sista till Noah inför julen, så nu har han tre-fyra superfina julstassar:-). Ska fota det när jag fått hem allt(har nämligen beställt något via webshop). sedan for vi till Willys och storhandlade(vi ska försöka införa veckohandling.. får se hur det går hihihi). På kvällen bar det av mot Kristianstad till ett par vänner. Alltså den vägen måste vara en av de värsta och tråkigaste att köra. Väl där så åt och drack vi gott och Noah och deras Elin som snart är tre år lekte så fint. Noah gick en hel del igår så jag hoppas att det lossnar snart. Vägen hem var riktigt dryg, regnet öste ner och det sprang vilt över vägen.. Tur att det inte var jag som körde.... Idag har vi haft en mysig dag härhemma.. Jonas och Ola stack ner på stan vid halv tre för att stå och sälja för Vinco på julskyltningen och Pernilla, jag och barnen gick ner en stund senare. När vi gått en runda så gick vi hemåt igen och handlade med oss pizza som vi åt här hos oss. En mysig första advent med andra ord:-). Nej nu ska jag äta lite pepparkakor och dricka lite julmust och sedan blir det en bra bok i sängen...Mys!!! Förresten... Imorgon ska Noah få sin spruta... Usch vad jag känner mig orolig:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar