torsdag 5 november 2009

Helgen närmar sig..Hurra!

Igår var jag och Noah på rytmik och det var ju trevligt men tiden gick fruktansvärt snabbt så jag fick nästan känslan av att jaha var detta lönt liksom... Numera är det ju inte bara till att ta på en jacka och köra iväg, nej nu är det ju värsta vinterutstyrseln som ska på och det är ju inte alls populärt om man säger så. Helst igår fick vi klä på oss ordentligt för fy vilket busväder. Trots vädret så tog jag en tur med vagnen efter lunch och gick ner på stan för lite shopping medan Noah sov så gott väl inbäddad i sin vagn. Jag letade efter en farsdags present men hittade absolut ingenting.. iofs så var jag bara på MQ men där var bara en massa tradiga kläder tyvärr(för killar då alltså, det fanns säker hur mycket som helst som jag hade velat ha men jag var så duktig så att jag inte ens tittade åt damkläderna.). Däremot så handlade jag lite åt Noah.. Alltid lika kul:-). Hoppas Jonas nöjer sig med en skön sovmorgon och en god frukost på söndag ist för en present.. I värsta fall så får han ju titta ut en present på lördag när vi ska in till Malmö... Men hur kul är det egentligen? På tal om något helt annat.. Någon som vet var man kan köpa en snygg och billig matta i stl 120x180 (ca)? Köpte en fin på Rusta som var svart, vit och grå med några stora blommor på, men fick lämna tillbaka den för den var alldeles vågig och Jonas var säker på att den aldrig skulle kunna bli normal.. Väldigt synd för den var himla snygg. Jag känner att det är bäst att köpa en billigare matta och inte en som kostar flera tusen kronor för helt plötsligt sätter sig en katt och spyr på den.. Kan riktigt tänka mig hur förbannad Jonas hade blivit.. Hahaha han hade säkert slängt ut både mig och katterna:-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar