tisdag 17 november 2009

Min stora kille!!!

Tjohooo ikväll tog Noah sina första steg:-). Jag satt på golvet med honom och plötsligt reste han sig upp som han brukar men sedan tog han ett första trevande mini steg framåt och sedan ett till innan ha satte sig ner igen. Jag blev ju helt paff.. Var ju inställd på att det skulle dröja ett tag till innan han skulle börja gå eftersom han är så försiktig av sig. Han fortsatte några gånger till och tyckte att det var jättekul. Som mest tog han fyra steg rakt in i famnen på mig. Vilken känsla.. Går inte att beskriva med ord. Tyvärr så missade Jonas det för att han är ute med jobbet.. Trist för honom.. Jag hade själv blivit jätteledsen om jag hade missat det. Detta är stort!!!! Nu sover min lille älskling och. Hoppas att han inte glömmer hur man går över natten ;-).

1 kommentar:

  1. så gjorde Wilmer med, gick lite sen inget på en vecka sen igen o sen har han ej slutat!!! :-) kul. en fantastisk känsla!!!! :-) hoppas ni mår bra!!! Kram på er

    SvaraRadera