söndag 21 februari 2010

Hänt sedan sist..

Var ett tag sedan jag skrev här.. Dagarna bara rullar på i veckan och när helgen väl kommer så har man en massa att stå i.. En sak jag måste berätta är att Noah trivs ypperligt bra på sin förskola. Han vinkar glatt hejdå med ett överdrivet stort leende när vi lämnar honom på morgnarna. Det känns helt underbart!!!! För min egen del så går det fortfarande bra på jobbet.. Imorgon är det lönesamtal... ihhhhh spännande!!! Nu jäklar :-) Jag anser mig vara värd en rejäl ökning eftersom jag tyvärr legat efter i lönen pga att jag begärde alldeles för låg ingångslön.. Jag vägrar låta detta förfölja mig resten av livet så antingen får de höja mig rejält eller så får jag söka jobb i en annan kommun. Så det så! Här gäller det att vara tuff.. Tur att jag har börjat få skinn på näsan ;-)
Helgen har gått i familjens tecken..Igår var vi hos min mamma och hälsade på. Noah hade jätteskoj och busade med Nicko, deras bordercollie. Idag har vi varit hos Jonas föräldrar på middag eftersom Noahs farfar fyllde år tidigare i veckan. Idag var tyvärr inte Noah lika glad och nöjd men, men han får ju ha sina dåliga dagar han med. Tidigare idag var vi på en husvisning.. Jag gillade huset och läget men visst var det lite skabbigt men inga stora saker.. Får väl se om vi lägger ett bud eller om vi väntar.. Det ska ju komma ut många objekt inom kort sägs det..
Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och förhoppningsvis bli killad på ryggen sedan blir det sängen.. Jobbar 8-20 imorgon och på ons slutar jag inte förrän kl 19 pust, jobbig vecka det här!!!! Ser redan framemot tors kl 12.15 när jag håller helg (är ju ledig denna fre). På fredag ska jag och en kompis köra iväg en bra bit och göra något hemligt... Berättar längre fram om det nu blir som vi tänkt oss ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar