onsdag 24 februari 2010

Mysmorgon...

Idag vaknade inte Noah förrän närmre kl 07. Verkligen skönt! Idag börjar jag inte jobba förrän kl 10 så vi har en mysmorgon här hemma. Jätteskönt med tanke på att jag knappt träffade Noah i måndags och igår började jag jobba tidigt och ikväll jobbar jag till 19. Ska bli så skönt imorgon när jag bara jobbar 8.30-12.15 och sedan är det ju helg för min del :-). Helgen som väntar blir nog riktigt bra. På fredag tror jag att det är bokat en fika/lekträff med Hanna & Ines om jag nu inte har helt fel för mig.. Var så längesedan nu så det ska bli skoj. Sedan ska jag och Pernilla iväg på en hemlig sak på fredags eftermiddagen.. Ska bli såååå roligt!!!! På lördagen blir det en tur på stan med familjen Persson/Randefalk sedan på kvällen ska jag på tjejmiddag/fest till Sara. Får nog ta det lite lugnt och inte komma hem alltför sent för på söndagen ska Jonas iväg och hjälpa min syster att flytta så det blir jag som får ta hand om Noah hela dagen och då gäller det ju att jag är pigg/mår bra.....
Nej nu ska vi mysa en stund till innan vi kör iväg till BUS:-) Förresten Noahs första kärlek och hennes tvillingsyster har fått plats på BUS.. Superkul! Ha en underbar dag!!!!

2 kommentarer:

  1. Naw de små turturduvorna! <3 Så glad att vi fick plats!!! Kramar till er

    SvaraRadera
  2. hej.kikar bara in och säger hej...kram kram

    SvaraRadera