tisdag 16 februari 2010

Mys och bus..




Idag har jag stannat hemma och haft det mysigt med Noah. Han har varit pigg och glad men bättre att stanna hemma en dag för mycket anser jag. Den lille stackaren har inte återfått sin aptit efter lördagens kräkning men hoppas den kommer snart. Han dricker iaf och det är ju viktigast. Hade lite dåligt samvete när jag ringde till jobbet i morse och sa att jag skulle vara hemma.. En helt ny grej det här med att "vabba" men det är väl bara till att vänja sig för det lär säkert bli en hel del sånt nu i början. Dock tror jag att vi blir lite skonade ute på Noahs "dagis" eftersom det är så himla litet. Inte lika stor smittohärd som det är på de stora ställena och speciellt där som det är stora barngrupper.
Ikväll har jag varit på mitt första personalmöte på mitt nya jobb.. Vi tränade bl a på HLR, jobbigt men så viktigt att kunna om olyckan skulle vara framme. Nu ska jag fixa med lite foton och papper som Noah ska ha med sig till BUS imorgon och sedan tror jag faktiskt att jag ska lägga mig och läsa en stund i sängen.. Var riktigt längesedan. Imorgon kommer en "proffs" fotograf hit och fotograferar så efter jobbet blir det till att snabbstäda och plocka undan.. Skönt när allt är över och när vi vet hur vi ska göra med allt... Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar