söndag 28 mars 2010

Fest & Litemer

Redo för fest...

Igår var J och jag på fest tillsammans hör och häpna!!! Det är ju inte så ofta som det händer numera. Vi har inte lämnat bort Noah så många gånger och när vi har gjort det så har han varit hos Jonas föräldrar eller min syster. I går var det meningen att min syster skulle ha Noah hos sig över natten men olyckligtvis så skadade hon ryggen i fre.. Så där stod vi utan barnvakt och var beredda på att få stanna hemma från den första barnfria festen med våra vänner på evigheter. Då kom vi på att vi kunde fråga Jonas syster istället och eftersom hon inte har träffat Noah jättemycket så nattade vi honom innan vi stack till festen... Funkade ju superbra! Att vi inte har tänkt på detta tidigare. Noah sover ju oftast hela nätter så det funkar ju jättebra att göra såhär. Nu känner vi oss inte så begränsade längre angående barnvakt så nu tänker jag kanske fråga min mamma nästa gång jag och Jonas ska hitta på något tillsammans, för även om inte hon träffar Noah så ofta så funkar det ju om vi nattar honom innan vi åker iväg på bio eller vad vi nu känner för att göra. Om jag känner min mamma rätt så vill hon väl helst komma varje lör och sitta barnvakt ;-). Så ofta lär det ju inte bli men någon gång då och då behöver man verkligen få ensamtid tillsammans med sin käraste.. Annars kan det nog bli tufft. Jag känner redan efter igår att vårt förhållande fått ny kraft :-) Tack snälla Johanna för att du ställde upp för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar