fredag 12 mars 2010

Underbara fredag..


Noah i himmelriket :-)






Tja dagen idag har varit helt ok trots en massa städande inför morgondagens husvisning.. Efter att Noah sovit middag så överlämnade jag dock städandet som var kvar åt Jonas eftersom jag hade bestämt med Sofie att vi skulle till Lekpalatset med barnen.. Ganska skönt faktiskt att komma ifrån ett tag:-). Noah älskade lelpalatset så dit kommer vi garanterat åka fler gånger. Tack Sofie, Milton & Ian för en trevlig eftermiddag! Nu sover Noah gott i sin säng och jag somnade minsann jag med när jag skulle natta honom.. Lekpalatset tog visst på mina krafter också eller så beror det på att lillkillen vaknade redan 05.15 i morse och då fick jag så snällt gå upp med honom... Vad har hänt med min lille sjusovare..Han har förvandlats till värsta morgonpigga killen vilket jag inte alls uppskattar. Jaja imorgon är det min tur att få lite sovmorgon.. Ska bli skönt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar