lördag 13 mars 2010

Naj, naj, naj..

Först slösade jag bort en massa pengar förra lördagen på Neo och idag på Darin till ingen nytta båda gångerna.. Nu lägger jag ner.. Ska aldrig rösta igen. Blir ju aldrig som jag vill ändå:-(
Jag hade iofs ganska många andra låtar jag gillade t ex Ola, Eric och Salem. Anna som vann var ganska ok, dock har jag märkt att jag tröttnar mer och mer på hennes låt ju fler gånger jag hör den, den blir liksom inte bättre utan snarare sämre.. Märkligt det brukar ju faktiskt vara tvärtom. Vi hade satsat pengar på Darin och Ola härhemma men tji fick vi:-(

1 kommentar:

  1. hhåller med.. tyckte ola darin och salem va bäst. men mest gillade jag ola... =))
    tycker alltid de är fel låt som vinner.. dom som jag gillar hanman i af på topplistan..=)
    kram kram

    SvaraRadera