tisdag 23 mars 2010

Planer...

Visning imorgon igen.. Suck!!! Om jag får bestämma så blir det den sista. Nu är jag trött på att ha främmande människor springande här. Känns faktiskt obehagligt att folk går och bedömmer ens hus och drar och känner i saker. Efter en visning var det hur rörigt som helst på Noahs rum:-(. Dessutom så är jag trött på att städa nu ;-). Folk tycker nog överlag att huset är lite litet precis som vi gör, men de har nog inte tänkt på att man kan göra om garaget för en "billig peng". Då får man förslagsvis ett till sovrum, en hall och ett badrum. Jag gör ju hellre detta än ger 2,8 miljoner för ett hus på drygt 100 kvm som inte ens var fint några gator längre bort.. Snacka om överpris!!! Det finns visst några som är intresserade men de verkar tro att vi ska sänka utgångspriset.. Hahaha det kan de ju drömma om :-). Nej nu bor vi kvar och fixar och donar så kommer vårt lilla hus att bli superfint:-) Jag har redan planerat denna sommarens projekt och även nästa:-) Det blir nya vita ytterdörrar, uppfart, cykelförråd, vitt staket.. ooohh vad fint det kommer att bli...

4 kommentarer:

  1. de gör ni rätt i.... jag tycker ert hus är jättefint...då förutom att man saknar ett eller 2 sovrum till.=( tycker ni gör rätt i att bygg ut lite ..=) kram och lycka till
    förrestn .. ha du tid att träffas en dag..?? jag har blivit sjukskriven och ska vara hemma minst 3 veckor till..=()

    SvaraRadera
  2. Som sagt, huset är redan jättefint och med dina projekt blir det ännu finare. Trivs ni så bra tycker jag inte att ni ska sälja det. Hihi, det är ju tur att jag är fattig student och inte kommer köpa hus på några år. Annars hade ni haft en fin köpare, min pojkvän/särbo lockar med att lägga bud för att få mig att flytta hem hihi.

    SvaraRadera
  3. Tack båda:-) Jo det är fint tycker jag med, men vi behöver som sagt göra en del innan jag är nöjd:-)Hihihi ja Anniken då är det ju tur för mig att du pluggar ett tag till;-)

    Anna: Jag är ledig tis och ons efter påskhelgen. Kan du ses en av de dagarna?

    SvaraRadera
  4. de blir den 6-7 april. va.??
    jo jag kan nog den 7 bättre..=)) jag lämnar fanny vid 8 och hämtar vid 15 så nån stans där emelllan ska de kunna funka..=)))

    SvaraRadera