fredag 2 april 2010

Långledig:-)

Ja nu är jag långledig och det känns himla skönt. Jag ska minsann inte jobba förrän på torsdag kl 09.00, och då slutar jag 12.15... Lagom dag;-). På fre ska jag egentligen vara ledig men någon elak person har lagt vår avdelningskonferens på min lediga dag :-(- Nåja det är ju bara tre timmar på fm så jag står nog ut.
Den här veckan har varit väldigt lugn på jobbet och vi har mest påskpysslat och haft oss. Igår fick dessutom Noah följa med när vi skulle ha påskfest.. Vi var så få barn att det gick bra. Han älskade "kuddis" och när jag slutade så fick jag typ bära honom därifrån skrikandes.. Mycket av den varan nu..Suck! Var likadant i ons eftermiddag när jag skulle hämta honom på BUS... Ändå stannade jag kvar i nästan en timme och solade på deras underbara utegård medan han fick leka en stund till... Vilket humör killen har.. Inte är det väl mitt som han har ärvt ;-).
Idag har vi haft besök av min bror och hans familj och min mamma med sambo. Det var trevligt och nu är man mätt och trött.. Mycket godsaker blir det nu i påsk så vi får väl börja vårt nya liv på tisdag.. Jag har ju 5- 6 kg kvar att gå ner och de ska vara borta till sommaren har jag bestämt.. Skärpning!!!! Nåja lite nöjd får jag ju vara nu när alla mina gamla jeans och kläder passar igen och en del är tom för stora men, men som sagt några kg till innan jag vågar visa mig i badkläder;-)
Nej nu ska jag kolla på Solsidan.. Imorgon är det Höllviken som gäller och Påskfest!!!! Ska bli sååå trevligt! Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar