torsdag 8 april 2010

Underbara barn...










I måndags var vi hos min bror och hans familj. De bor i ett superfint hus som de har renoverat mitt ute på landet.. Det är så skönt att komma ut på landet.. Jag kommer nog alltid förbli en "bonatös" innerst inne. Ibland så vill jag verkligen bo på landet och kanske ha två hästar och lite andra djur... Men när jag tänker på att Jonas är borta över natten ibland med jobbet så inser jag att det kanske inte är det ultimata att bo på landet när man är mörkrädd som jag är. Jaja man får väl se var man hamnar till slut. Vi hade iaf en mysig eftermiddag med mycket god äppelkaka och lek & bus. Hihihi jag tror att Noah och Esmeralda kommer att ha mycket roligt tillsammans under sin uppväxt och säkerligen hitta på ett och annat bus tillsammans:-) Nej minsann nu sitter jag nästan och somnar här så nu är det dags för sängen. Endast en konferens för mig imorgon mellan 8.30-11.30.. Lagom arbetsdag;-) Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Som jag skrev så är det så härligt att träffa er..vi hade verkligen en jättemysig eftemiddag.Hoppas vi kan göra om det snart. Tror också att Esmeralda och Noah kommer att ha mycket skoj tillsammans och hitta på mycket bus!!! Esmeralda pratar mycket om honom nu sedan träffen sist.. Ha det gott vännen. Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Vi gör gärna om det snart. Åh vad sött av henne.. Hon är ju så himla duktig på att prata. Ses snart igen! Ha en bra jobbevecka:-)
    Kramar

    SvaraRadera