lördag 17 april 2010

Sköna lördag..

Så duktiga och effektiva vi varit idag då... Jag har städat större delen av kökslådorna, dammsugit(fast det gör jag typ varje dag)och promenerat med Noah. Jonas har tvättat trädäcket och klippt häcken.. Nu sitter vi och vilar oss i soffan. Känns bra när man gjort något på förmiddagen för då kan man verkligen slappna av sedan utan att behöva ha dåligt samvete:-). Ikväll ska jag iväg med gamla arbetskollegor det blir vin, god mat och en massa snack. Ska bli kul.. det var riktigt längesedan vi sågs och jag saknar ju dem.. Förresten, jag fick en riktig sovmorgon idag.. Noah vaknade inte förrän 06.30;-) 1 1/2 timme längre än igår iaf... Man får vara glad för det lilla. Imorgon är det Jonas tur att gå upp med honom.. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar