torsdag 22 april 2010

Lycka!!!



Bollälskaren:-)


Måste bara berätta hur go min lille kille är. Idag när jag kom och skulle hämta honom på BUS så berättade en av pedagogerna att de var helt fascinerade över Noah och hans kärlek för bollar och ballonger.. De hade haft med sig ballonger ut och han hade sprungit efter sin ballong under hela tiden de var ute.. Att han inte tröttnar liksom.. Sedan hade han och en flicka som är ett halvår äldre hållit varandra i hand när de gick ut på gården, när de sedan kom ut så ville ju inte Noah hålla handen längre men flickan höll honom i ett stadigt grepp.. Så sött!!!!

När jag hämtar honom vid 12.30 på torsdagar så ligger de andra i hans ålder och sover så idag när jag kom så lekte han med de stora tjejerna, han hade fått rollen som prins :-). Alltså de är för söta och det är så kul att kunna titta på honom i smyg när han leker innan han har fått syn på mig.

Han har blivit så himla duktig vid lämningen också. Han pussar på mig och sedan vinkar han vilt med världens leende på läpparna.. Han är så go att jag bara vill krama om honom igen och igen och igen.. men det kan jag ju inte, jag kan ju bara vinka tillbaka och sedan gå min väg.. Känns underbart att han trivs så bra men ibland saknar jag honom såååå mycket under dagarna:-(

1 kommentar:

  1. BUS är ett bra dagis :) Två familjer som är vänner till min familj som en gång i tiden startade det när deras barn behövde dagisplats :)
    Låter supergulligt med att han var prins och att han och flickan höll handen. Ser det ritkigt framför mig :) De är för söta de små liven!
    Hoppas du får en bra dag
    Kram

    SvaraRadera