tisdag 16 juni 2009

Boktips!


De här böckerna är riktigt bra sommarlitteratur. Finns en tredje bok som heter Åse som jag måste skynda mig att inhandla. De är fristående men böckerna knyts ändå samman genom vissa personer så jag rekomenderar att läsa dem i rätt ordning vilket är: Jenny S, Matilde och Åse. Jag kunde verkligen inte släppa den första och nu är jag inne på Matilde och känner samma sak... vilket kan vara lite svårt när man har en liten Noah som kravlar runt överallt :-). Men jag är ju tjej och det betyder ju att jag kan göra flera saker samtidigt, så jag läser samtidigt som jag leker med Noah och det går ganska bra :-D

2 kommentarer:

  1. Mmm yeah right.....puss puss

    SvaraRadera
  2. Högst imponerad över att du HINNER läsa...samt kan KONCENTRERA dig på detsamma!:) jag kan ingetdera...nu mera!;)

    SvaraRadera