måndag 1 juni 2009

Måste bara berätta....


Alldeles nyss när jag satt och klappade en ramsa med Noah så började han klappa med sina händer och jag blev ju alldeles ifrån mig... hihihi... han tycker det är jättekul och ser så stolt ut där han sitter och klappar sina händer :-D. En annan sak är att han kan pussas också men det har han iofs kunnat ett tag nu. Om man håller honom och säger puss så lutar han sig fram mot en och blundar... blir många blöta pussar nu alltså :-D. Som om inte detta skulle vara nog så har han börjat vinka litegrann nu också, men bara när han själv vill. Min duktige lille påg! Nej nu måste jag ringa till Jonas och berätta hihihi..

3 kommentarer:

  1. Vad kul! Vad duktig han är!
    Fast han har ju varit så duktig hela tiden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte klokt vad allt går snabbt nu.. han lär sig nya saker hela tiden.. Ja han är en duktig påg :-D
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. stora killen!:)

    ja det hoppas jag nästan...;) kostar att ligga på topp...skämt åsido - jag har en kompis som känner en som jobbar som vakt på ss. så, vi skulle ha 4 biljetter och fick biljett nr 1, 2. 3 och 4.:) de sålde ju slut snabbt som attan!:O finns bilj. kvar till lördagen, men förstår att du hellre gått på fredagen ju.

    SvaraRadera