söndag 28 juni 2009

Morgonpigg.....

Ja inte jag men Noah... Jag hade gärna sovit några timmar till eftersom jag låg och läste en bok halva natten, vilket var en väldigt dum idé.. Jag är ju bortskämd med att Noah sover till åtta-nio.. men nu är det kanske slut på det roliga. Han har i allafall varit jätteduktig och sovit från 21-07 utan att jag behövt gå upp till honom. Dock så har jag vaknat så fort han gnytt till så min sömn har ju inte blivit bra ändå tyvärr. Jonas erbjöd sig att gå upp med honom men eftersom han brukar göra det (jag är den morgontrötta i den här familjen) så så kände jag mig lite tvingad till att göra det idag. Får kanske ta och köra på varannan dag och hoppas på att jag har bättre tur nästa gång dvs att Noah sover lite längre i allafall.
Igår spenderade vi hela dagen nere på stan och vi åt bl a lunch på Store Thor. jag åt kycklingspettt med tzatziki och potatisgratäng.. det var sååååå gott. Noah har blivit väldigt högljudd och ska testa sin röst mest hela tiden men hoppas att inte de andra matgästerna blev alltför störda av honom. I går kväll såg vi på filmen Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo Dicaprio. Filmen hade fått femmor i betyg och det var väl en typisk sådan film som kritiker ger det högsta betyget dvs lite speciell och ganska deprimerande.
Idag ska vi på 5-årskalas hos min systerdotter och Noahs kusin. Nej nu får jag ta och göra lite gröt till min lille gangster :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar