torsdag 4 juni 2009

Jaha då var jag ett år äldre...


Dagarna som gått har varit ganska lugna och sköna. Jonas var borta på min födelsedag igår och min syster och hennes dotter sov över här hos mig. Mysigt! Vi åt gott och tittade på Grey´s, och som vanligt fick jag en liten tår i ögat (nästa onsdag lär det bli lite fler tårar). Jonas hade varit gullig och lämnat presenter till mig härhemma trots att jag inte önskat mig något, jag fick en vit blus, en parfym och en fin orkidé. Petra och Josefin hade också köpt en present till mig, en fin lila tunika och sedan kom Jonas mamma förbi och gav mig en fin blombukett och ett presentkort samt en blomstercheck. Dessutom blev det ett kuvert med pengar av min pappa och detsamma av min mamma. Jag fick alldeles för mycket med tanke på att jag sagt att jag inte fyller år längre.. Jag gav mig själv också några presenter b la en ny ansiktskräm, en shimmering lotion och hårprodukter från Goldwell som gör att håret blir lent som silke :).
Noah är inte alls lika gnällig längre men hostan och förkylningen sitter i ännu. Tur att han mår bättre för imorgon kväll ska Jonas och jag ut och äta och Jonas föräldrar ska sitta barnvakt åt Noah.. Hoppas verkligen det går bra men det tror jag att det gör. I värsta fall så är vi ju inte så långt borta :). Innan på dagen är det tänkt att vi ska till Ikea och köpa lite smått och gott bl a en matta till Noah så att han får det lättare att krypa. Lägger in en bild på en klappande Noah :)

1 kommentar:

  1. Jasså har han börjat krypa nu???
    Theo är i fullgång,kul!!!=)

    SvaraRadera