torsdag 21 januari 2010

Beroende..... Igen!!!!

Noah knappt 2 mån i fin body

Fin tröja!!!!


Ja nu är jag beroende av Tradera igen.... Har just "vunnit" den här superfina tröjan från Molo:-) Det blev en envis budgivning men jag bara kände att jag var tvungen till ha den så den blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig från början.. Men, men jag hade ångrat mig annars. Noah fick en sådan här fast i body av Anna & Martin när han var nyfödd och jag älskade den, så därför ville jag så gärna ha denna. Nu är den min... eller Noahs ska jag kanske säga ;-). Bjuder på en massa andra Noahkläder för tillfället och har bl a vunnit en superfin svart-grå randig finstickad tröja för endast 25 kr..Superbra! Detta blir perfekta dagiskläder.. Det lär ju gå åt en del kläder kan jag tänka mig.. Imorgon SKA jag berätta om annat som hänt i veckan bl a inskolningen men nu måste jag titta till mina utgående auktioner... Jag beroende??? Nej absolut inte ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar