söndag 3 januari 2010

Gott nytt år!!!

Har blivit lite bloggande på senaste tiden.. Här kommer ett litet urval av vad som har hänt sedan sist:

*Shoppingdag i Malmö, först på Ilva sedan Ikea och sedan tänkte vi avsluta på Entré.. Entré besöket blev dock inte så lyckat eftersom ngn j-la idiot stal min handväska med pengar, mobil mm... Sista gången jag var på Entré... Har upptäckt att det stället är invaderat av en viss typ av människor... Får kanske hålla mig till Ystad i fortsättningen och sedan kan man ju shoppa via nätet också :-P

*Varit på visning av en bostadsrätt här i Ystad. Har anmält intresse för ett hus också men mäklaren har inte hört av sig.. En sådan mäklare hoppas man ju inte att man får om man ska sälja sitt hus.. Riktigt dåligt... Första gången jag ringde honom var han och shoppade julklappar och han kunde inte skriva upp mitt nr och sedan har jag mailat honom två ggr utan att han har hört av sig..

*Nyårsfirande i Höllviken hos Anna & Martin. Jättetrevligt med trevligt sällskap och god mat. Kom inte i säng förrän vid 05 så var riktigt sliten dagen efter.

*Noah har haft en släng av kräksjuka.. Usch det var riktigt jobbigt, som tur är så varade det bara under dagen.

*Rensat ut och slängt en hel ica kasse med smink och hårvårdsprodukter från badrummet... Skönt att bli av med en massa som jag ändå inte använder. Imorgon ska jag försöka ge mig på nästa rum och rensa.. Härligt att slänga saker :-)

* Tagit det lugnt här hemma och sett några filmer bla Baksmällan.. Den var riktigt rolig :-)

4 kommentarer:

  1. weeei kul med hus? Vart? Tråkigt dock med mäklare..:( Vår lägenhet kommer ut nu vilken dag som helst..ska bli spännande.
    Härligt att ni hade det så trvligt på nyår! Vi kanske hinner ses och ta en fika i veckan? kram Nina

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Ja det är väl mest för att det är kul att kolla lite.. Detta är ett litet hus på Gelbgjutareg men tänkte kolla om det fanns chanser till att bygga ut i garaget typ.. Annars har vi pratat lite löst om att undersöka vad det hade kostat att bygga ut detta.. Lär ju bli dyrt men detta läget är ju så bra.. Hur går det för er?
    Ja vi vill absolut ses för en fika i veckan:-) Tors? Kram på er

    SvaraRadera
  3. Aha! Ja det är ett fint hus, har också sneglat på det...MEN det ligger ju helt galet åt fel håll tycker jag...:( Men det är himla fint!
    Torsdag passar oss bra! Vill ni komma hit? Jag ska besiktiga bilen 9.30 bara...ska vi kanske ses på em ist?

    SvaraRadera
  4. Ja jag håller med, det hade känts lite konstigt att bo där.. Har aldrig bott på det hållet:-).Det kvittar oss om det blir senare på fm eller em. Om det passar bäst för er på em så försöker jag få Noah i säng i tid så han kan vakna vid 14 kanske.Det blir kanske bättre så slipper du ju stressa. Men du jag har inte ditt nr längre..Har min gamla mob nu. Du kan kanske skicka det till min inkorg på facebook.

    SvaraRadera