lördag 16 januari 2010

Fy fan vad arg jag har varit idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varning många svordomar...

Här kan man ju se hur glad och lycklig Noah är över sin fåtölj.. Man ser det trasiga tyget till höger längs upp typ..

Idag var vi och inhandlade en barnfåtölj åt Noah... Väl hemma så satte jag igång med att skruva ihop den för hur svårt kunde det vara tänkte jag... Jonas hade bråttom att fixa mat åt sig för han skulle iväg på match så någon hjälp från honom fick jag knappt.. Jäkla fåtöljhelvete rent ut sagt.. Jäkla pisseskit.. Det gick inte och få ihop helvetet... Efter tårar och svordomar som inte är av denna jord.. Ok kanske inte så mycket svordomar utan mer fula ord (typ ett).. hahaha de som känner mig vet vilket det är:-) så kom Jonas till undsättning.. Dock insåg han också att det var något fel på skiten, dessutom fattades ett hål för en skruv... Åh jag blev tokig och tänkte ta fram silvertejpen och tejpa ihop fanskapet för en fåtölj skulle ju Noah ha och det ikväll... Jaja när jag gråtit färdigt av ilska och Jonas den svikaren hade stuckit hemifrån(tur för honom kanske ;-)) så ringde jag butiken och beklagade mig över vad det var för skit de sålde egentligen. Enligt kvinnan jag pratade med så hade de aldrig haft några klagomål men att jag fick komma och få en ny. Sagt och gjort jag stod utanför butiken strax innan stängningstid, för att Noah såklart hade sovit längre än vanligt, och fick en ny kartong. Hemma igen så började jag skruva men inte heller denna var hundra.. Fanns typ inga gängor för skruvarna men med lite våld så fixade det sig (förutom att jag råkade slita sönder en del av klädseln), vem har sagt att inte våld löser något????? Så nu står den satans fåtöljen här och tror ni att Noah visar något intresse för den???? Nix!!! Så var det med det!

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Vad du är flitig med att skriva. Har inte varit ute och tittat på din blogg förrän idag. Här ute har vi varit innesnöade så det räcker, jag kan inte rida eller köra iväg med släpet ens. Familjen är på födelsedagsfest och jag är hemma och är sjuk. Fick nån influensa från jobb väl... Hoppas allt är bra med dig och familjen.
    Ha det gott kram Cilla.

    SvaraRadera