söndag 3 januari 2010

Undrar när jag har en egen liten bebis nästa gång...

Nyårsmiddagen.. Mums vad gott det var, färsk hummer till förrätt (vars en), lamm med en massa godsaker till huvudrätt och jappmousse med hallon, vispgrädde och chokladbräck till dessert. Desserten intog vi inte förrän vid 01 :-)

Noah & Theo lekte fint vid spisen

Jag ville ha ett fint foto av mig och Noah men Noah var inte lika intresserad som synes :-)

Anna & jag efter tolvslaget.. Precis kommit in igen helt nerkylda.. iaf jag :-)

Noah & Chili tidigare på dagen

Anna & Ines

Jag med min guddotter Siri

Noah med slicken i högsta hugg :-)

Jag och älsklingen vid tolvslaget... Brrrr vad kallt det var. Jag tog några bloss av Jonas cigarr och fy vad jag mådde illa sedan... eller så var det av all champagne ;-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar