söndag 17 januari 2010

Den stora dagen...

Kan det verkligen stämma att den här lille killen blivit så stor att han ska börja på dagis???

Imorgon är det dags... Imorgon börjar min lille kille att inskolas på förskolan.. Vet inte riktigt hur jag känner. Det känns kul och spännande att få komma dit och få träffa personalen och de andra barnen som Noah ska umgås med flera dagar i veckan men å andra sidan känns det som att det är slutet på en tid i vårt liv. En tid som innehållit mys, glädje, slappedagar, lekträffar, bus, sovmorgnar, fikor, rundor på stan, öppna förskolan, rytmik och en massa annat. Nu kommer snart vardagen med tidiga morgnar då man ska hinna med en massa innan man beger sig av mot förskola och jobb... Antar att jag kommer att känna mig aningen mer stressad än vad jag har gjort de senaste 16 månaderna..... Suck, undrar när jag ska lägga in om semester.....

3 kommentarer:

  1. godmorron vännnen..=)
    de kommer säkert gå hur bra som helst.. har precis väckt min lilla sessa .. ska strax iväg till dagis.. inte kul men man måste ju ha in pengar.. själv har jag gått ner lite i tid så jag jobbar bara 4 sgr i veckan förutom denna ..=( lycka till.. kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja tiden bara springer iväg...och snabbare går det ju äldre de blir. Tog fram en låda med gamla kläder från Melker till Olle igår. Kändes inte så länge sedan M hade de kläderna på sig men det var 7 år sedan!!!! håller med dig om att det har varit en supermysig mammaledig tid! Vi hörs! kram

    SvaraRadera
  3. Anna: Vad skönt för dig att du gått ner i tid. Jag är glad över att jag inte måste jobba heltid.. Usch så mycket tid jag missat med Noah då:-(. Vi måste träffas och snacka lite skit. Kommer att vara ledig varannan fre och sluta hyfsat tidigt på tors.. Du kan väl kolla upp en dag som passar så ser vi om vi kan då. Kram
    Alex: Ja fy det går bara för snabbt:-( Nu får det bromsa upp lite tycker jag. Vi får också planera in en träff nu snart. Saknar våra lekträffar ju :-( Hoppas allt går bra på jobbet. Kram

    SvaraRadera