lördag 9 januari 2010

Svåra val....


Vi har varit och tittat på en bostadsrätt på Bärområdet idag... Den var jättefin och jag kan riktigt se framför mig hur vi skulle möblerat osv..... Där hade även fått plats med ett syskon till Noah så småningom...:-) Åhhhh vad svårt allt ska vara...

Nu sitter vi i soffan och slöar medan Noah sover middag.. Snart kommer min syster hit. Hon ska stanna tills på måndag, så ikväll blir det god middag med lite god dricka och så får vi väl åka och hyra några filmer och inhandla lite lördagsgodis:-)

En superbra sak är att Petra (min syster) förhoppningsvis ska flytta till Ystad inom kort.. Ska bli jättekul att kunna träffas oftare, och dessutom så kan vi få användning av henne som barnvakt åt Noah. Det gick ju jättebra sist:-)

Nu får vi fundera vidare på hur vi ska göra med boende...

1 kommentar:

  1. hej!
    hoppas allt är bra!! här är d fint, på måndag börjar jag jobba lite igen, 50% i 3 mån. varför ska ni flytta? bor inte ni i hus eller ni trivs ej i huset/området? ha d gott, ps b-rätten ser mysig ut!!!

    Kram

    SvaraRadera