tisdag 25 augusti 2009

Lycklig... :-D

Ja det är jag nu.. Noah och jag var och besökte BUS idag och det kändes rätt på en gång. Vilken förskola!!!! Den här fina förskolan ligger i en liten by strax utanför Ystad och det tar bara några minuter att köra dit, själva förskolan ligger i ett sött hus med en underbar trädgård där det finns diverse aktiviteter för barnen, allt är så rent och fräscht och fint och personalen verkade vara så engagerade och jätteduktiga. På nedervåningen huserar "småbusarna" dvs 1-3-åringar och en trappa upp finns "storbusarna" som är kring 3 1/2-5 år. På 1-3-årsavdelningen går det nu endast 7 barn men de ska ev bli 10 st efter jul och då är Noah inräknad... för med största sannolikhet får vi en plats där eftersom vi står som nr två i kön :-D. Fan vad nöjd jag är.. känns som om en stor, stor sten lättat från mitt hjärta. Jag har ju inte riktigt känt mig tillfredsställd med de andra förskolorna som jag besökt, dock har vi några besök till inplanerade bl a ett imorgon men jag har svårt för att tro att det finns något som slår det här. Jag kan inte riktigt fatta att vi ev får en plats här, för alla föräldrar borde ju vilja ha sina barn på ett sådant underbart ställe... Nu ska jag bara sätta mig ner och mysa i soffan med lite god frukt och två nya tidningar.. Ha en riktigt trevlig kväll allihopa :-)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du hittade något bra och att det faktiskt verkar som ni får en plats där :). Kram Jessica

    SvaraRadera