lördag 1 augusti 2009

Äntligen hinner jag blogga....

Nya jättecoola jeans fast de syns dåligt på bilden..

Hela gänget :-D


Ja det har varit ganska hektiska dagar nu. I ons stod jag som sagt och sålde kläder på ÖP torget... gick ju sådär eftersom där inte var så mycket folk tyvärr.. dessutom finns det väldigt oförskämda människor som tror de kan få sex nästintill nya plagg för 20 kr... alltså är de helt dumma i huvudet. Jag slänger dem hellre än att sälja dem så billigt till såna snikna människor. Det var helst två utländska kvinnor i 25-30 årsåldern som var helt galna och aggressiva.. De var nog och drog i kläderna vid fyra tillfällen under dagen.. Helt sjukt! Jaja vi ska iaf ge det en chans till och då en lör ist för då är det antagligen mer folk. Och nu ska jag ut i garaget och leta skräp för det verkar som det är det folk vill ha.. typ gamla fula porslinsaker mm.. folk är konstiga.. vad ska de med all skit till??? Efter loppisen åkte vi till Lund till Jonas kusin och hans familj, där åt vi jättegod fisksoppa och drack riktigt gott vin. Vi var hemma vid 01.00 och vi tog en rejäl sovmorgon dagen efter och vaknade vid halv tio då det knackade på dörren. Jag var helt förvirrad och hade nästan glömt att vi skulle på mammafika och som tur var så påminde Jonas mig. Det var jättekul och se barnen tillsammans men shit vilken skillnad det är om man jämför den här fikan mot den första fikan som vi hade i februari. Det har verkligen hänt jättemycket och nu är det fullt ös hela tiden :-D

Igår var vi hos Ida och Sonny och åt jättegod middag och Ida hade bakat världens godaste bröd. Vi hade jättetrevligt och klockan blev 01.30 innan vi var hemma och i säng. Noah sov till 09.00 idag så det var himla skönt.

Idag bär det av mot Höllviken på kräftskiva och vi ska stanna över natten vilket Jonas uppskattar eftersom då kan ju han också dricka :-) Ja det blir nog en väldigt trevlig kväll med goda vänner, kräftor, räkor, goda såser, paj, rosévin, snaps mm mm :-D

Återkommer imorgon om jag inte är alltför sliten (läs bakis ;-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar