söndag 30 augusti 2009

Soffproblem..

Vår reklamerade soffa som var såå skön.

Så här ser det ut för tillfället. Min gamla soffa plus en myshörna bestående av en fotpall och några kuddar. Inte jättesnyggt men man tager vad man haver :-)




Soffa från Mio möbler.
Bild från Mios hemsida.

Soffa från EM möbler.
Bild från EM möblers hemsida.




Nu vet vi inte vilken vi vill ha.. Först var vi helt inställda på Mios men sedan såg vi den här på EM möbler och insåg att denna är perfekt när man t ex har gäster.. Man slipper ju sitta på en rad i soffan och det känns ju lite trevligare :-). Sedan kan både Jonas och jag sträcka ut oss i den sistnämnda. Dock tycker jag att Mios är mer stilren och lite snyggare.. Åhh I-landsproblem i högsta grad....






4 kommentarer:

  1. Hej! Jag röstar på den från EM möbler! Som du sa så kan både du och Jonas sträcka ut er och då slipper man bråka om vem som är tröttast och behöver ligga ner hihi. Kram/ Claudia

    SvaraRadera
  2. Leander Pehrsons har två VÄLDIGT bekvämma soffor o superduper snygga! Easy big TD och en som heter Relax..Vi har själv beställt relax hörnsoffa!

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Tack för era åsikter :-)
    Ja det lutar kanske åt EM soffan.. dock är jag lite orolig över att den kommer att se lite stor ut i vårt lilla vardagsrum...
    Vi har varit på Leander också och där hittade vi två liknande soffor dock tyckte jag att den ena var lite väl mjuk och den andra hade nog fast klädsel har jag för mig.. måste dit och kolla en gång till tror jag.. de har ju ingen hemsida där man kan se deras soffor tyvärr..

    SvaraRadera