måndag 3 augusti 2009

När kommer värmen tillbaka..?











Enligt Jonas kommer den på onsdag så jag får hoppas att han har rätt. Idag har vi inte gjort så mycket. Mest myst här hemma. Jag har fått något konstigt sus i mina öron och det känns somm om det är lock för dem hela tiden. Jättedrygt! Hoppas det går över annars får jag väl ringa doktorn..
I lördags var vi på kräftskiva hos Anna och Martin i Höllviken. Vi hade det så trevligt och mysigt och maten blev grymt god.. Martin gör supergod aioli som jag doppade mina kräftstjärtar i (vi hade köpt sådana kräftor som det ligger extrastjärtar i.. jättepraktiskt tycker jag eftersom jag inte är så himla road av att skala kräftor.. Jag tycker att det är lite obehagligt. ), och Claudia hade gjort en jättegod ostpaj... mums vad gott det var. När vi var ute och gick efter maten somnade Noah och jag bar in honom i resesängen när klockan var runt halv tio, sedan sov han fram tills han hörde Siri vid halv nio på morgonen.. Han sov som en stock med andra ord, vilket var tur för själv kom vi nog inte i säng förrän vid två-halv tre om jag inte minns fel.. Då kunde jag iaf knappt hålla ögonen öppna. Killarna stannade uppe lite till eftersom de hade satt på Sagan om ringen och inbillade sig att de skulle orka hålla sig vakna... det gick ju sådär kan jag berätta...
När vi vaknade igår så sken solen och Anna och jag gick ner till stranden och tog ett dopp om man nu kan kalla det för det... Kärringvarnig :-D. Vi var inte hemma förrän vid femtiden och då var jag sliten kan jag säga. Kvällen avslutades med filmen Marley och jag, och jag grät som bara den och insåg att vi nog aldrig ska skaffa någon hund eller något annat djur för den delen när kisarna inte finns längre. Jag älskar verkligen djur med det är alltför jobbigt när de blir gamla och dör eller när man i värsta fall behöver besluta om man ska avliva eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar