torsdag 3 september 2009

Brrrrr nu är hösten här..

Usch ja vilket väderomslag.. Sommar igår och höst idag. Igår blev det ingen ÖF, träffade Claudia & Colin på stan istället och gick och strosade i lite affärer och passade på att sitta ute och njuta av solen. Tur var väl det för imorse vaknade man till ett inte alltför trevligt väder... Usch jag tycker att det känns så sorgligt att sommaren går mot sitt slut.. Nu lär det ju dröja innan värmen kommer tillbaka och man kan sola och bada, och tänk bara så stor Noah kommer att vara när det är dags att ta fram sandalerna och sommarklänningarna igen och dessutom kommer jag att ha börjat jobba... Ihhhhhh jag viiiiill inte!!!!! Usch jag blir deprimerad..
Idag blev det iaf ett besök på ÖF och det var trevligt men Noah var en riktig gnällfis och började skrika så fort något annat barn var lite för närgånget.. Dessutom blev han utom sig av ilska när någon skulle ta en av bollarna som låg på golvet för han hade fått för sig att de var ju hans allihopa :-) Min busunge.. Nåja han blev på lite bättre humör när det var fikadags. Nu ikväll kändes han lite varm och jag misstänker att det är pga de rackarns tänderna som är på väg upp.. Jag tror det också är därför som han har varit på jäkla känslig och gnällig de senaste dagarna. Hoppas han sover gott inatt iaf för de senaste två nätterna har han fått ligga hos mig vilket har resulterat i att min sömn har blivit lidande för han är som en virverlvind i sängen innan han kommer till ro och det kan ta 1-2 timmar... Suck! Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det sängen.. Förresten har beställt två till böcker av Denise Rudberg.. Hoppas de kommer imorgon.. Vill ha bra kvällsläsning nuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar