måndag 21 september 2009

Jaha då var det ny vecka igen...

Måndag idag och jag sitter och tar det lugnt härhemma i soffan. Noah sover sött och Jonas spelar match.. Lugn och ro alltså :-). Tänkte göra ett inlägg i väntan på "Svenska Hollywoodfruar".. Måste se det.. de är så dumma att de är roliga :-D. Helgen som gått tilbringade vi i Köpenhamn med Jonas familj. Det var jättetrevligt. Vi har gått på ströget och shoppat lite, varit på zoo och sett en massa djur (och en makaber syn i form av isbjörnar som gnagade på hästhuvuden!!!!! Väldigt obehagligt!!!),badat, ätit god middag, varit på Akvariumet och sedan in om på Fields på hemvägen som tyvärr var stängt :-( så det fick bli Mobilia i Malmö istället. Igår var vi slitna, eller iaf jag och Noah så det blev en lugn kväll framför TV:n med pizza. Jag såg på tre program på raken, One tree Hill, Priviliged och Ensam mamma söker.. Söndagar är min TV dag :-). Förut hatade jag söndagar men numera tycker jag att de är ganska mysiga.. helst kvällarna när man bara sitter och myser och slappar bara vi tre.. Eller Noah slappar iofs inte så mycket ;-). Idag har vi varit på öppna förskolan och sedan har jag tränat HLSM och det var himla skönt och roligt. Lär nog ha en del träningsvärk imorgon. Morgondagen bjuder på ett besök på förskolan Möllan.. Jippie! Sista förskolebesöket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar