fredag 18 september 2009

Dirty Dancing :-)


Så då är allt packat och klart.. Helt galet vad mycket man måste ha med sig fastän vi bara ska vara borta över en natt. Och numera är det inte bara mina saker och kläder som tar plats nej, nej nu är det Noahs saker som tar en himla plats :-). Det är mycker man måste tänka på, mat, gröt, mellanmål, säng, febertermometer, panodil (om han skulle bli krasslig.. kan ju aldrig veta), kläder, pyjamas, blöjor, leksaker mm mm. Ja listan blir lång.. men men det ska bli skönt att komma bort lite trots att det bara är för en natt. Nu sitter jag bänkad framför TV:n för nu börjar "Dirty Dancing", min absoluta favoritfilm... Älskar den och har nog sett den 100 gånger :-). Det är sååå sorgligt och hemskt att Patrick Swayze dog tidigare i veckan... Nej nu måste jag titta :-). Ha en fortsatt trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. håller med om filmen... så bra!!! :-) love it!!

    bara ring dit. tele nr0411-72710 eller maila på ystadsim@telia.com

    va en del nya i vår grupp nu!!! verkar som vi va lite folk, kanske plats till er med!!! :-)

    ha d så skoj på resan!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Mer praktiskt när man ammade med andra ord :) . Då hade du ju alltid maten med dig :) . Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. maria! kan du inte maila mig din e-mailadress!? tänkte skicka foton på katten...:)
    hannas.epost@hotmail.com

    kram från oss

    SvaraRadera