onsdag 23 september 2009

Fullt upp hela dagen lång..

Idag har vi gått till rytmiken som ligger i andra delen av staden.. Skönt men lite blåsigt. Noah var inte alls lika framåt som förra gången utan han ville mest klänga på mig hela tiden. Han har blivit supermammig de senaste dagarna och klamrar sig krampaktigt fast vid min hals så fort Jonas ska ta honom och byta blöja eller gå och lägga honom. Usch det känns hemskt i mitt hjärta men samtidigt kan ju inte jag göra allt. Hoppas det lugnar ner sig snart i allafall. Efter rytmiken gav vi barnen mat och sedan gick vi neråt stan. Väl där så mötte jag upp Jessika och vi gick och fikade på Hartmans.. Åt deras goda kycklingsallad som vanligt. Efteråt blev det lite shopping. Hittade ett par jättefräcka byxor med hängslen åt Noah som jag tänkte han kunde ha på sig på sin 1-årsfotografering tillsammans med vit body och en gubbkeps. Kommer bli superfint :-). Sedan ska han nog ha jeans och skjorta el kofta på några foton.. Ja det är inte lätt att välja, var lättare förra gången när han var naken ju :-). När vi kom hem i eftermiddag satte jag igång med att bakakanelbullar och snart är sista plåten klar och här doftar underbart:-). Ikväll är det True Blood igen och jag är så dum så jag redan har tjuvkikat på kommande avsnitt litegrann men jag har sååå svårt för att låta bli det är ju så himla bra.. Nåja det innebär ju att jag kan kika lite på Idol också eftersom jag vet vad som kommer att hända i TB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar